Mar 17, 2013

Moda Haftası Vol.1

Arada bir göze çarpan organizasyon eksiklikleri olsa da yavaş yavaş İstanbul Fashion Week'in de gelişeceğini düşünüyorum. Bu sene en azından IMG baştaydı ve Mercedes Benz sponsorluğu söz konusuydu. Fashion Week'te aynı zamanda çalıştığım için vakit bulabildikçe defilelere girmeye çalıştım ama bir Özgür Masur'a ya da Elif Cığızoğlu'na yetişemedim. 



Özlem Kaya : Öncelikle aşağıda Ozlem Kaya'nin oturma düzenlerini gözden geçirirkenki fotoğrafı çok sempatik değil mi? Kendisi de öyle! Ama suni deri parlak bronz etek ve diğer bronz koleksiyondaki hit parçalardı. Ancak eteklerde, kalın ve belde bir beden büyük görüntüsü yaratan eteklerine benim gözüm çok alışamadı. 











Nihan Peker'in desenlerini ben çok beğendim, çantaları çok kullanışlı olamasa da modada bu mantığı aramanın pek bir anlamı yok.:) Nihan Peker zaten dünya tatlısı bir insan olduğundan olsa gerek, koleksiyonu bana çok sempatik geldi. Sadece sünnet çocuğu misali pantolonların önlerinden sarkan şerit kesimler bence ııh olmamış pek. 







Nej : Kesinlikle benim tarzım değil, gene soluk renkler ve fazla geniş kesimler. 




Bu da ilk street style denemem :  (hehe) 



2 comments: