Feb 2, 2013

Fabric Bazaar / Kadıköy






Son bir haftadır çok hastayım ama Cuma günleri Kadıköy'de kurulan "Salı Pazarı"na ne yaptım ettim gittim. İyi ki de gitmişim!! Aldığım kumaşlara şahsen ben bayıldım. Burası pazardan da öte panayır gibi bir yer, kocaman bir alan ve ben tamamını hasta da olduğum için gezmedim ve sadece yarısını gezerek bu şahane kumaşları buldum. Her yanda 1 tlye, 5 tlye kumaş satanlar; iplikler; fermuarlar ve daha neler neler.. Sadece kumaş pazarı da değil kıyafetten ayakkabıya birçok şey var, ben kumaş kısmından öteye gitmedim.  Kesinlikle gitmenizi öneririm.

Kaşe kumaş (1,5 metre ve 5 tl), yeşil jarse kumaş (1 tl), pembe tül (1 tl), siyah saten kumaş (5 tl), runner ve yastık için olan kumaşlar(ki bu çiçek motifleri için süper fikirlerim var!! uzun olan 5 tl, açık renk olan 2,5 tl ve en küçüğü 50 kuruş!! Şaka gibi değil mi? Hem de bu runnerlara English Home'da en az 30-40 tl verirken!=) 



I have been sick since 1 week but i found a way somehow to go "Salı Pazarı" (Tuesday Bazaar) on Friday in Kadıköy. I adore the fabrics that i bought. This place is like a huge street fair includes lots of fabric from 50 cents to 2,5 euros and also clothes, bags, zippers, threads... Because that i was ill so i didn't go through the fabric part. But i surely suggest you to go there if you ever find time in İstanbul. 

Cachet fabric (1,5 metres and 2,5 euros), green jarset fabric (0,50 cents), pink tule (0,50 cents), fabrics for "runners" or pillows : the biggest is 2,5 euros, lighted colour one is 1 euros and the smallest one was like 0.20 cents and i have great ideas for them if i can make with these wonderful flower motifs! Could you believe that we spend at least 15 euros for pillows in stores?!! =)





















5 comments:

  1. Mimlendiniz:)
    Bloguma Bekliyorum
    http://esmerbarbie.blogspot.com/2013/02/mimlendim.html

    ReplyDelete
  2. Ben daha yeni doldurdugum icin katilamayacagim ama tesekkur ederim;) bloguna geliyorum:)

    ReplyDelete
  3. Namı İstanbul'u aşmış salı pazarı... :) Son yıllarda çok ihmal ettim taşındığından beri üç defa falan gittim derken utanıyorum adeta :)

    ReplyDelete
  4. ben daha yeni keşfettim ya asıl ben utanıyorum kendimden. =))

    ReplyDelete
  5. Kadıköyün neresinde çok merak ettim ?

    ReplyDelete