Dec 31, 2012

DIY - Yılbaşı Saç Bandı & İyi Yıllar!

Artık sanırım herkes yeni yılla ilgili hediyesini-kıyafetini-programını tamamlamıştır. Ben mesela bir iki hediye almak dışında hiçbirini yapmadım, çünkü yılbaşını şımartmayı sevmeyenlerdenim. Artık yılbaşı günlerini akışına bırakıyorum, nitekim ne zaman deli gibi eğlenelim desem kendimi gece yarısı monopoly oynarken buldum. O yüzden yılbaşı, kendisinden süper şeyler beklemeden arkadaşlarla güzel vakit geçirip saatler gece yarısını vurduğunda çığlık atmaktan ötesi değil benim için. Evet bugün ne giyeceğimi bilmiyorum ama kafama neyi takacağımı biliyorum! Tabi ki DIY saç bandımı. Hayır hayır bu bir D&G DIY'i değil, yılbaşı saç bandı! Evden çıkmadan önce siz de 5 dakikanızı ayırıp, bunu yapıp evden öyle çıkabilirsiniz. Eminim ki günün anlam ve önemine fazlasıyla uygun olacaktır. ;)

Hepinize sevdiklerinizle öpüşüp koklaşarak geçireceğiniz, bol  ilham, yaratıcılık  ve"kendin yap" projeleriyle dolu, savaşsız, kavgasız her şeyin daha iyi olabileceğine inanabileceğimiz bir yıl diliyorum! İyi Yıllar!!

I guess everyone completed their gifts-dresses-plans for New Year. For me, i did nothing except buying some gifts, because i don't like to spoil this day. I just let it flow and see what happens thus when i say "let's have some fun" for new year, i found myself playing monopoly at midnight. So, it's just a day having fun with friends and screaming when the clock strikes 00.00. Yes, i don't know what to wear today but i know what will i put to my head : wearing a DIY headband ! It's not yet a D&G headband but a new year one. You can do it before leave the home. I'm sure that it will be suitable for the spirit of the New Year. ;)

I wish you a happy new year with huge hugs with your love ones, with lots of spirits of imagination, with lots of "do it yourself projects" and finally a brand new year without wars, fights and a belief in ourselves that everything would be better! Happy New Year!







İhtiyacınız olanlar / What You Need :


















Görüldüğü üzere herkes için gayet sempatik bir görüntü oluşturuyor. ;)
As you see, it has a sympatic view for everyone. ;)



2 comments:

  1. blog keşfi diye buna derim ben :) her bir post pek güzel, pek eğlenceli DIY'lar ve pek neşeli bir yılbaşı aksesuarı, ellerine sağlık.
    yeni yılı kutlamak değil de, geçen yıla veda etmek benim için o akşam. bana kalırsa bu veda öyle şaşaalı, şatafatlı, gürültülü partileri zaten kaldırmıyor, sessizce gitsin daha iyi, nitekim 2012 pek de hoş bir yıl değildi ülkemiz ve dünya için. en güzeli samimi bir ortamda iki kadeh şarap da olursa öylesi ;) çok konuştum, özetle sana rastladığıma çok memnun oldum :)
    bana da beklerim: http://delidefteri.blogspot.com/
    :)

    ReplyDelete
  2. bu süppeer motivasyon için çok teşekkür ederim! =) yeni yıl kesinlikle benim için de çok abartılmaması gereken bir gün, ben de senin de dediğin gibi 2 kadeh şarapla geceyi keyiflendirenlerdenim.;) bloguna koşarak geliyorum ehehe. ben de çok memnun oldum!!

    ReplyDelete