Sep 14, 2012

Just Paint It !



H&M 'de neredeyse her sezon olan beyaz bez ayakkabıları hediye olarak aldığım an "İstanbul bunları bir lokmada yer!" dedim. Çünkü 1 günde siyaha ya da fümeye döneceklerinden emindim. E dedim ben gideyim bunlara kıyayım ve boyayayım. Tekstil kalemlerimi aldım, ayakkabıyı çiçeklerle bezedim ve en son da boyanın akmaması için üstünden bi güzel ütüledim. Bence sonuç hiç de fena değil, yaklaşık 1,5 yıldır giyiyorum ve yağmurlu bir yaz gününde dahi test ettim kendilerini, bakalım boyası akacak mı diye, bana mısın demedi. :)
İçindeki h&m yazısını karalayıp (belki daha güzel bir şey yapılabilir tabi, giydikçe siyahı bozuldu) kendi "gelecek" markamı yazmadan olmazdı lakin.. Tabi bir de son rötuş olarak bağcıkları çıkartıp yerlerine kurdela takmak. Kurdelalara hayranim ne kadar yazilisindan emin olamasam da (kurdele?kurdale?kurdela?) :) Korkmayın ve sırf size özel olan ayakkabılarınızı yaratın.



When i got a pair of white shoes as a present from H&M, i had thought that it's not possible to wear them in Istanbul, because it's sure that they will turn to black in just one day! So i said to myself that let's color them. I got my textile pens, painted all over them with flowers and finally ironed. I wear them since 1,5 years and they're still okey despite the rainy days.(yes, i tried and the paint didn't run out.)

I crossed out the writing "h&m" and wrote my "future" brand on it. And also, use riibbons as a shoelacr. I just love ribbons! So don't be afraid and create your own shoes.









0 comments:

Post a Comment